Thursday 24 January 2013

PiuPau

Saatana kun bloggeri julkasee mun tekstejä ilman lupaa >8I
No täydennän tätä vähän ja päivitän




Jossian vaiheessa kuolasin kuollakseni demonian monsteripopoja. Minua ei viimeaikoina kuitenkaan ole kovinkaan houkuttanut ostaa Demonian kenkiä. Jotenkin viime aikoina on naksahtanut että nyt on pakko saada Demonia Trashvillet!

Ne jotenkin miellyttää mun silmää enemmän kuin muut mallit, ehkä siksi että ne on aika lailla maiharimalliset

Jos joku siis tietää mistä sais kohtuu hinnoilla demonioita tai jos jollakin on ylimääräset Trashville 518:sat mattamustana ja koossa 38 tai 39 niin kertokaa toki. Minulla ei tosin ole juuri nyt kovin rahaa, mutta sitten kun saan raha asiani järjestykseen (toivottavasti kuukauden) sisällä niin sitten!

Miulla on ennestään Demonia Gothica - 200 koossa 9. Koko 9 taitaa vastata kokoa 40, ne onkin mulle vähän liian isot. Jos jollakin on Gothicat koossa 8 ja haluaa vaihtaa isompiin niin ottakkee yhteyttä. :) Muitakin 38-39 koon demonioita voi tarjota vaihdossa.

Sainpa myös jokusen haastetta ja tunnustusta :)

Ensin Nizurethilta tämä tunnustus!


Tehtävänä on siis  kertoa viisi omituisinta tapaa itsestä ja jakaa palkinto 15 muulle inspiroivalle blogille!

1. Aina ylitän tietä ylityskohdasta.. (ei jostain syystä tule mieleen mikä sen oikea nimi on) niin minun on aina pakko astua mustaan viivaan eikä valkoiseen, ensinnäkin siitä syystä että talvella valkoiset kohdat on liukkaita.
2. Kun ristin jalkani niin minun on pakko hyppytyttää niitä, sillain täristää että kantapää nousee ilmaan.
3. Kun syön haarukalla ja veitsellä niin vaihtelen niiden puolia. Olen vain tottunut että toiste päin on helpompi leikata ja toiste päin helpompi syödä.
4. Revin taukoamatta huuliani. Ne ovat kuivat ja niistä lähtee helposti liuskoja, koen samalla tyydytystä ja kipua niitä repiessäni.
5. Kun olen mielestäni hyvin pukeutunut niin hypiskelen ja hypistelen iloisesti

en nyt jaa tätä eteenpäin, kuka haluaa niin saa tehdä :)

Sitten on haaste/tunnustus johon minut haastoi kaksi henkilöä, Mawi ja Heni


Tunnustuksessa on tehtävänä kertoa kahdeksan asiaa itsestä ja sen jälkeen antaa tunnustus eteenpäin kahdeksalle blogille.

1. Aamuisin mun on ihan mahdotonta keksiä mitään päällepantavaa
2. Mua väsyttää aina, kunnes pääsen ulkoilmaan, siitä saa energiapiikin, varsinkin kylmällä ilmalla
3. Mielestäni napani on outo
4. Keksin usein itselleni tekosyitä päästäkseni tekemästä jotain
5. Minun on hankala puhua hankalista asioista ennen kuin joku muu mainitsee siitä ensin
6. Rakastan aurinkoista pakkaskeliä, siitä tulee mieleen ala-asteen hiihtotunnit
7. En oikein pidä Turusta.. olemmekin muuttamassa Poriin kevät-kesällä.
8. Olen katsonut kaikki Dragonball sarjan jaksot parisen vuotta sitten, pidän sarjasta vieläkin :)

4 comments:

  1. Sulla on kyllä ihan joka naisen unelma kroppa! :D kaikki näyttää hyvältä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No kiitos! :D Itse kyllä olen tyytyväinen sitten vasta kun keskivartalo on kiinteä, joka on kyllä työn alla :P

      Delete
  2. Sulla on aivan mahtava tyyli!

    ReplyDelete