Monday 25 June 2012

Oho

Tämä postaus ei kerro villistä, viinahuuruisesta eikä ihmistäyteisestä juhannuksesta. Juhannus on minulle vähän kuin joulu, en oikein ymmärrä sen juhlimista.

Vieteltiin sitten poikaystävän kanssa juhannus melkeinpä kaksistaan. Join vähän ja poikaystävä vähän enemmän mutta tuskin tuntui kummallakaan. Kultaseni oli ladannut pleikkarilleen uusia pelejä ja pitihän niitä kokeilla~ Yksi johon tykästyin kovin oli darksiders, tasan sama pelimekaniikka kuin God of Warissa joten pääsin pitkälle aika nopeasti. Toinen peli jota kokeilin oli Mushroom Wars, aluksi en meinannut oikein haltasata koko peliä mutta loppujen lopuksi se oli melkoisen addiktoiva.

No jooh ei noista päivistä niinkään ole kerrottavaa.

Ja OHO, viime maanantaina kotiin tuli Livian ammattiopistosta kirje jossa sanottiin että sittenkin pääsin sinne opiskelemaan! Olin melko järkyttynyt sillä en aluksi ollut löytänyt omaa nimeäni oppilaitoksen nettisivuilta ja olin jo luopunut toivosta. Sitten alkoi nopeasti kauhea paperirumba, haetaan asuntoa sieltä ja haetaan asuntoa täältä ja otetaan kopiot todistuksista ja todennetaan ne kirjakaupassa ja hyväksytään opiskelupaikka blahblah. Kumpa vain poikaystävä saisi opiskelupaikan sieltä ettei minun tarvitsisi asua siellä koulun omassa soluasuntolassa... Ei saisi edes omaa huonetta jumalauta!

Jeba jeb, tänään tuli myös käytyä viimeisen kerran oikoja-hammaslääkärillä! Joudun enää vuoden käyttämään tätä ylä-levyä öisin mutta muuten olen täysin vapaa hammasraudoista! Wohoo~
Ennen hammaslääkäriä minulla oli puolisen tuntia vapaa aikaa. Tuo hammashoitola sijaitsee tullintorin kauppakeskuksen yläkerrassa joten jooo... kaupoissa vaelsin. Olin päättänyt etukäteen etten mitään osta, säästän rahaa stna! Asuin pelikauppaan ja kuola valui kaikkien uusien pelien ja suuremmoisten hintalappujen päälle. Pidättäydyin ja lonkutin ale-laarille. Ohohoo mitä silmään sattuikaan!


C&C Red Alert 2, hyvään 5e hintaan~ Oli pakko ottaa sillä tämä voisi jopa toimia minunkin rämäkoneessa!
Siitä matkani jatkui kirjakauppaan jossa tietysti piti olla vaikka mitä alennuksessa. Noh otin kun halvalla sain.


Kustansivat noin 5e per kipale. Tuo goth chic kirjan olen kuullut mainittavan enemmän kuin monta kertaa joten päätin sen sitten itsekkin lukaista~
Aikaa oli vielä vähän joten päätin poiketa Seppälässä, alennuksia sieläkin..


Kukaan ei usko kuinka monta kauppaa olen mennyt läpi etsiessäni mustia ylipolvensukkia! Luulin jo kerran löytäneeni yhdet mutta eivät ne ainakaan minulla yltäneet ylitse polven.. Outoa sinällänsä sillä olen näitä etsinyt monestakin seppälästä eikä niitä ole ollut. Ahahaa mikä ilo, olisi pitänyt ottaa enemmän varastoon mutta 8e sukkia ei monta viitsi kerralla ostaa. Meikkipussin otin kanssa mukaan kun se oli 50% alennuksessa..

Palatessani junalla, melkein toivoin olevani kuuro. Jokusen penkkiriviä taaempana istui lapsiperhe. Lapsia oli ehkä 4-5, kaikki alle 10 vuotiaita. Puolet lapsista itki osan matkaa, toiset taasen huusivat ja inisivät milloin mistäkin. Kuulutuksia ei kuullut koska lapset pitivät niin jumalatonta meteliä ja ramppasivat käytävää edestakaisin. Yksi kävi vähän välijä tuijottamassa minua. Eikä mitenkään salakavalasti vaan ihan suoraan möllöttämällä. Ei minua ikinä häiritse kun ihmiset tuijottavat vähän olkansa takaa tai vähän päätänsä kääntäenkin.. Mutta hyi olkoon pikkulapset. Eivät vain lapset minua ärsyttäneet, myös vanhemmat joiden kielenkäyttö oli kuin vanhalla merimiehellä. Ei mikään ihme että lapset kiroilevat kun vanhempien kielenkäyttö on tuommoista. Heidän äitinsäkkin enemmän kuin kerran kuulin uhoavan että hän pian hyppää junasta kun ei kestä lastensa valitusta ja vinkumista. Ymmärsin häntä siinä tilanteessa yli kaiken.


Höhöö perjantain ja lauantain asu oli kyllä minua niin itseäni että melkein harmittaa ettei ole nyt antaa siitä kuvaa. Kuten myös tämän päivän, mutta kerkisin rätit jo vaihtaa mukavempaan. Sen sijaan tässä on vielä yksi ylioppilaskuva.

Ransu nyt halusi mukaan kuvaan~

3 comments:

  1. mä etsin eilen kaupoista tuota god of waria kun sen pitäis olla halvalla nyt eri kaupoissa mutta joko sitä ei löytyny tai sitte kauppiaat ei tienny että sen pelin pitäis olla halvemmalla :D

    jos nuo command & conquer -pelit vaan kiinnostaa, niin kannattaa tilata tuon c&c first decaden (http://cdon.fi/pelit/command_%26_conquer%3a_first_decade_(dvd-rom)-553312). siinä on tuo red alert 2 lisälevyineen ja kaikki muutkin generalsiin asti olevat c&c -pelit eli hyvin toimivat vanhemmillaki koneilla. se maksaa vaa 5 euroa ja kun tuolla fiksujen kauppojen uutiskirjeen tilaamisella (http://cdon.fi/fiksuja_kauppoja) saa 5 euron alennuksen, jää omiksi kustannuksiksi vain toimituskulut eli n. 3 euroa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itsekkin olen selannut pelikauppoja ja jostain syystä en ole tuota kolmosta bongannut enään vähään aikaan. :c Pitänee pitää vielä paremmin silmät auki.

      Ohohohoooo, kiitti hemmetisti vinkistä! Lähti kyllä heti tilaukseen :>>

      Delete
  2. ihuna koira, onnea lakista :)

    ReplyDelete