Friday 16 August 2013

Cry for the bird with broken wings

I have a really bad frustration right about now. Why?
Some time ago I found about this great Finnish post-punk/deathrock band called Masquerade.

Today I noticed that they will be playing in Hervanta, Varjo bar, 5.10.2013

I just want to go so badly but yet again I am facing the problem of no company. I seriously have no friends that like the music I do. I have some that like metal and so on, but metal music is just a little part of the music I listen to. None of my little group of friends like punk, deathrock etc..

I guess I could try to just force someone with me, but how can I enjoy the music when the other person could not care less.

I think I'll roll around in my own tears.

For some reason could not add their song here, could not find it on that stupid-blogger-youtube-video adding-thingy. Masquerade has a Siouxsie And The Banshees vibe on them. Because of that, this:


I love this song




4 comments:

  1. Heh, mä olen kironnut samaa ongelmaa jo vuosia. Kavereista ei juuri kukaan kuuntele sitä musaa jota itse kuuntelen tai sitten ne ei ole kiinnostuneita keikoista/festareista/musasta laisinkaan. Nykyinen mies on sentään toista maata ja on soittanutkin aikoinaan joissakin goottijutuissa. Onneksi keikoille voi mennä yksinkin jos ei seuraa irtoa, niin mä olen toiminut jo vuosia, koska muutoin olisi jäänyt moni keikka näkemättä! Olen joskus toisin pakottanutkin jonkun jonnekkin keikalle mukaan, mutta siinä menee vaan oma fiilis, kun huomaa että seuralaista ei kiinnosta pätkääkään.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kohtalontoveri löytyi~ Olet onnekas että edes oma mies on kiinnostunut. Kai sitä voisi tosiaan koittaa yksinkin mennä, ei se voi niin paha olla..? Ja toisaalta tuo baari miljöö auttaa sen verran että jos joku pitää raahata mukaan niin ainakin voi hän keskittyä juomiseen tai johonkin muuhun.

      Delete
  2. Viimeksi olin eilen yksin liikenteessä, monet kerrat oon ollu omin nokkineni livekeikkoja fiilistelemässä enkä katunut kertaakaan. Suurin osa nykyisistä ystävistäkin on löytynyt (tosin silloisilta s-keikoilta) siten, että oon vaan alkanut juttelemaan niitänäitä. Käyn vieläkin itsekseni keikoilla ihan vaan kokemuksen takia, en aina ees kaipaa sosiaalista sivutoimintaa siihen viereen säätämään. Suosittelen siis harkitsemaan itsenäistä toimintaa! (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lienet oikeassa, itselle tuo tutustuminen on valitettavasti aina niin hankalaa että en usko kaveripiirin siinä laajentuvan. Mutta kyllä se live musa on sen arvoista~ :)

      Delete